четвртак, 13. јун 2019.

Balea gel za umivanje sa vocnim kiselinama


Zdravo svima, i danas nastavljam pricu o Balea proizvodima, ovog puta tema je nega lica.


Balea gel za umivanje sa vocnim kiselinama sam kupila pre oko mesec ipo (kada je bila akcija 15% na sve u dm-u), kako je vec bio na snizenju kupila sam ga za oko 160din, pakovanje sadrzi 150ml proizvoda. Tubica odlicno funcionise i ima divan, osvezavajuc letnji dizajn. Citrusni miris je divan, osvezavajuc. Gel je redji, sadrzi malo izuzezno sitnih piling zrnaca od bambusa, lepo se razmazuje i lako ispira. Sadrzi vocne kiseline (AHA), pantenol i ekstrakt sladića.
Formula je predstavljena kao blaga, te kao takva pogodna i za svakodnevno koriscenje (ujutru i uvece). Namenjen je normalnoj/mesovitoj kozi.



Gel sam tek nedavno probala, trebalo mi je malo svezine, jer kako su krenule vrucine, lice je pocelo da mi se masti pojacano, ali i da blago otice. Nisam imala neka preterana ocekivanja, zelela sam samo temeljno ciscenje lica i malo svezine. O suzavanju i ciscenju pora nisam razmisljala.


I ako je formula zaista blaga, a u isto vreme i temeljno cisti lice, koristila sam ga isključivo uvece. Nakon umivanja lice je glatko, ima zdrav sjaj, a u isto vreme je i temeljno ocisceno i spremno za naredne korake nege. Pore su nesto suzenije. Ne isusuje i ne iritira kozu.


Balea gel za umivanje je ispunio moja ocekivanja, zaista prija kozi i rado bih ga preporucila i vama da probate. Da li imate omiljenu Balea umivalicu? 

Нема коментара:

Постави коментар