недеља, 5. мај 2019.

wet n wild proizvodi

Zdravo svima, ovog meseca Wet n Wild proizvodi su na akciji u dm-u, te cu vam preneti utiske o proizvodima iz LE kolekcije koja je trenutno aktuelna kako biste iskoristile priliku da ih kupite po znatno povoljnijoj ceni (ako vam se dopadnu, naravno). 


Proizvodi su inspirisani zlatnim, zemljanim tonovima. Da budem iskrena, kolekcija mi nije nicim posebno privukla paznju, tako da se bez snizenja ne bih odlucila na kupovinu.


Prvi proizvod koji sam uzela je megalast Liquid Catsuit metalik ruz u nijansi Satin Sheets. 

Pakovanje je standardnog izgleda za ovaj tip proizvoda i sadrzi 5,7g. Ruz je bez mirisa. Po teksturi i trajnosti je poput NYX Soft Matte tecnih ruzeva (vise penast, lagan na usnama, ne tako postojan kao GR). 
Pigmentacija je dobra, lepo i lako se nanosi i susi se relativno brzo. Prijatan je tokom nosenja. 
Boja je svakako ono zbog cega sam ga kupila, koralno zlatna, na usnama je vrlo upecatljiv i neobican, definitivno nesto sto nemam u kolekciji. Cena ruza na snizenju je oko 450din.





Oko pigmenta sam se dosta premisljala, prvo sam zelela da uzmem samo jedan, pa onda oba, pa onda nijedan... I na kraju sam se vratila, po oba. 

Pakovanja su cvrsta, fukncionalna i prakticna (ispod crnog poklopca se nalazi jos jedan koji sprecava prosipanje u taj glavni cep :D). Nijanse su Carol (zlatni pigment) i Noel (bakarni pigment), pakovanje sadrzi 2g proizvoda, cena na snizenju je oko 350din. Pigmenti su vrlo sitno mleveni, lepo se nanose, odlicno se kombinuju kako medjusobno tako i sa drugim senkama i dobro su pigmentovani. Zlatni se cak moze iskoristiti i kao hajlajter, za devojke koje jace i neobicnije. 
Zasto sam se pokajala oko kupovine? Boje su dosadne, imam ih u nekoliko paleta, a pod svetlom u dm-u cinilo mi se da su svetlucaviji, ali dobro, iskoristicu ih vec nekako (jedna od ideja je i dodavanje male kolicine u losion/kremu za telo :D). 





Da li ste probale nesto od ovih proizvoda, kako vam se cine? 


5 коментара:

  1. Boje mi se jako svidjaju, tj kako su pigmentovane, nadam se da su ti se super pokaali proizvodi.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam isprobala ove proizvode, a nisam ni vidjela ovu kolekciju. Svida mi se zlatni pigment i, vjerojatno bih ha kupila da nemam nesto slicno u kolekciji. Odlicna ideja da pigmente pomijesas sa losionom, pogotovo kada jos pocrnis. Odlicna recenzija :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши