недеља, 16. децембар 2018.

Difeel Arganovo ulje za kosu


Vreme je za novi post, i ako ne pisem tako cesto resena sam da mi je jedna od #newyear odluka bude upravo to, da se vise posvetim blogu...
Danas vam prenosim utiske o jednom relativno novom proizvodu iz Alexandar Cosmetics-a. Difeel ulju za negu kose.
Moram da priznam da o samom brendu ne znam nista, osim da je americki, tako da ako je neka upucena moze slobodno napisati u komentaru...
Pakovanja su starinska ili vintage, kako je kome draze...


 Difeel ima zaista sirok izbor ulja za negu kose; kokosovo, arganovo, makadamiju, ricinusovo... a jednako im je dobar izbor i maski za kosu. Cene su pristupacne; ulje od 75ml je 460din a maske u kesicama od 50g su 190din.
U kupovinu sam krenula sa idejom da kupim kokosovo ulje, medjutim kako je radnica nahvalila arganovo resih da uzmem njega a sledeci put kokosovo...
I uzasno sam pogresila, ne volim da pisem negativne recenzije, ali ovo mi je jedan od gorih, ako ne i najgori proizvod za negu kose koji sam probala. 
Probala sam ga nekoliko puta i bez obzira koliko malu kolicinu stavila, krajevi su mi bili uzasno masni, cak i kada sam uspela da potrefim kolicinu, te mi kosa nije bila tako masna (ali je opet bila nekako otezana i nije imala svez izgled) imala je uzasan miris...
Menjala sam i sampone ali uvek su se javljali isti problemi zamasceni/slepljeni krajevi i neprijatan miris. Tako da sam od ulja odustala, ali ne i od kompletnog brenda, jer zelim da probam maske...



Moja kosa je normalna, nije farbana, ne tretiram je peglom/figarom i sl... tako da bi ovo ulje mozda odgovaralo nekome sa suvom kosom.

Da li ste probale neki Difeel proizvod?

Evo i sastava ulja:

Glycine Soja (Soybean) Oil, Canola Oil, Fragrance, BHT, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil,, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Opuntia Tuna Fruit Extract, Verbascum Thapsus Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract.

Нема коментара:

Постави коментар