четвртак, 4. јануар 2018.

Essence Made To Sparkle tecni ruzevi

Prvi post u ovoj godini posveticu Essence LE novitetima. Ovo su ujedno i moji favoriti decembra kada je rec o proizvodima za usne.

Essence Made To Sparkle je limitirana, praznicna kolekcija, trenutno je aktuelna u Liliju i Dm-u. Cine je svetlucavi proizvodi, sljokicavi lakovi, hajlajteri, metalik ruzevi...
Kako vec duze vreme zelim da probam NYX tecne metalik mat ruzeve, a nikako da odvojim novac za njih, ovi ruzevi su dosli kao savrsena alternativa. 
Pakovanje, kao i sam aplikator, su negde standardni kao i kod vecine tecnih ruzeva. Pakovanje sadrzi 8ml proizvoda, a cena je 379din.
Boje su vrlo neobicne(02 get some sparkle on! je neka zlatno/bez/nude, a 01 star of the party bordo/braon), te pod svetlima drogerija deluju vrlo ruznjikavo, pogotovo kada uzmemo u obzir i nesto drugaciju zavrsnicu. Medjutim, na usnama su zaista carobni, pravi praznicni, bilo svaki za sebe bilo pomesani. Pigmentacija, kao i sama formula su odlicne. Lako se nanose i traju dok ne odlucite da ih skinete. Miris je neobican, mene asocira na kolace sa rumom. Zavrsnica nije tipicna mat, teska, vec nekako satenska te sljokice i prelivanje dolaze do izrazaja. Vrlo su prijatni za nosenje, ne isusuju usne, ne stvaraju grudvice... 


Zaista su mi s razlogom postali zimski favoriti, narocito nijansa 02 get some sparkle on! koja je fantasticna i u kombinaciji sa drugim ruzevima.
Na fotografijama mozete videti nijansu 02 pa 01 a zatim i kako izgledaju pomesane... Zaista su vredni paznje ako volite neobicne kombinacije, cena je i vise nego povoljna za ovako dobar proizvod...
Da li ste probale neke proizvode iz ove kolekcije, kako vam se cine? 





Hvala na citanju

9 коментара:

  1. Odlican post,nisam probala ove ruzeeve ali preedivno izgledaju😃
    Zapratila sam te,nadam se da uzvracas😃

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Fashion Style! You can also choose a evening dresses for your party.

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi se dopadaju ovi ruževi, jer su metalik i divno izgleda na koži. :) Inače, hvala na praćenju. Tvoj sam novi pratilac. ;)

    http://chiccappuccino.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam ove ruževe primjetila u drogerijama,ali izgledaju odlično!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni karminčići,baš mi se dopadaju. Nisam ih probala,ali ću zasigurno u narednom periodu. Oduševljena sam 😍💄

    Pogledaj moj blog ukoliko želiš. Nova sam pa bi mi neizmerni značilo 💋❤

    ОдговориИзбриши
  6. Ja imam NYX metalik mat karmine, i veruj mi kad kažem da su zaista kvalitetni i imaju mnogo divnih nijansi, ali i ove 100% vredi probati, dopada mi se kako izgledaju na slikama. ;)


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши