среда, 28. децембар 2016.

Still Suntouch milky gel za posvetljivanje kose

Nova godina je tu i vreme je za promene. Neka prva promena bude vasa frizura, uz Still gel za posvetljivanje promeniti izgled je vrlo lako, brzo i efikasno... Moje iskustvo mozete procitati u nastavku posta.

Proizvod je namenjen postepenom posvetljivanju kose koja nije bojena, maksimalno mozete dobiti 3 nijanse svetliju boju u odnosu na vasu prirodnu. U zavisnosti od zeljenog efekta (ombre, pramenovi ili cela kosa) potrebno je naneti proizvod na suvu kosu i susiti fenom dok se kosa potupuno ne osusi. Moj savet je da proizvod nanosite pre planiranog pranja kose, posto nakon njega kosa izgleda dosta suvo, tako da ce je pranje i maska znatno osveziti i vratit joj lep izgled. Takodje, moj savet jeste da je u toku susenja povremeno cesljate, narocito na pocetku, kako bi izbegle da se kosa slepi i mrsi, narocito ako je duga. Proizvod nakon nanosenja mozete susiti i tako sto cete kosu susiti na suncevoj svetlosti, medjutim ja to nisam radila jer bi mi trebalo pola dana da osusim kosu na taj nacin, fen je mnogo prakticniji... Proizvod mozete nanositi pre svakog pranja dok ne postignete zeljeni efekat/nijansu, ne vise od tri puta. Izmedju nanosenja, potrebno je koristiti hranljivu masku i stavljati ulje na krajeve nakon pranja posto proizvod isusuje kosu, ali ako se drzite tog pravila, kosa ce biti divna, sveza i sa novim izgledom. Proizvod je redji, tako da se lako moze rasporediti po kosi. Miris je jaci, ali ne gusi i nakon susenja se jedva oseti.


Still gel mozete kupiti u drogerijama; Dm, Lilly, ali i po vecim prodavnicama. Cene ja oko 450din za 120ml proizvoda. Za moju duzinu bila je dovoljna jedna bocica za dve upotrebe na celu kosu i jednu na pola. Postoji samo jedna jedina 'nijansa' (nije kao L' Oreal gde postoji tri nijanse). Na kutiji su ispisana detaljna uputstva, sastav i sve bitne informacije tako da je upotreba i za nas koje nemamo nikakvog iskustva sa farbanjem potpuno laka.
Ovaj proizvod preporucujem svim devojkama koje zele promenu, ali se nisu jos odvazile za nesto krupnije poput farbanja ili nemaju sredstava...
Ja sam moj efekat pokusala da uslikam, malo je losija slika, nadam se da se moze videti...



<a href="https://www.bloglovin.com/blog/18415671/?claim=npxp82gdedx">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hvala na citanju.

1 коментар:

  1. Nisam znala da i Still ima ovakav proizvod :) Rado bih ga probala ali nažalost, moja kosa je farbana :(

    ОдговориИзбриши