субота, 9. јул 2022.

Revox Vitamin C serum

 Vitamin C kao jedan od aktivnih sastojaka u kozmetičkim preparatima je postao pravi hit poslednjih meseci. 🍋✨


Gotovo svaki brend je izbacio svoju liniju sa vitaminom C, a rekla bih da je serum negde najpopularniji oblik.

Revox nudi zaista širok izbor seruma, a među njima je i naravno serum sa vitaminom C. Kako sam bila zadovoljna onim sa niacinamidom (pisala sam nedavno o njemu) lako sam odlučila sa probam i ovaj. 🧪

Međutim, sa ovim serumom se nisam našla. Nisam imala neželjene reakcije ali isto tako nisam primetila ni bilo kakvo značajnije  poboljšanje kako u izgledu tako ni u stanju kože. 🤷🏻‍♀️


Serum je bez mirisa, lako se razmazuje i koža ga gotovo momentalno upija. Ne ostavlja film na licu. Nakon nanošenja koža je meka. Nema zatezanja, crvenila, peckanja... 

Serum sam koristila kao deo večernje rutine. 🌃

Revox proizvodi su dostupni u @dm_srbija 


Kako je korist od vitamina C u kozmetičkim preparatima višestruka, rado ću isprobati neke druge proizvode. 


Slobodno mi napišete i neki predlog. 📝

Hvala na čitanju.

Нема коментара:

Постави коментар