субота, 18. јул 2020.

Eveline Slim Extreme 4D termoaktivni anticelulit serum

Leto je tu i verujem da mnoge od vas pokušavaju da na brzinu dodju do što boljeg izgleda što izmedju ostalog podrazumeva i uklanjanje celulita. 🙄
Eveline Slim Extreme 4D termoaktivni anticelulit serum sad dobila u PR paketu odavno, ali nikako da dodje na red da napišem tekst o njemu.
Sadrži biohijaluron serum kao i kofein koji se standardno nalazi u ovakvom tipu proizvoda.
Serum podstiče mikrocirkulaciju u potkožnom tkivu te samim tim utiče na eliminaciju toksina i viška vode iz organizma. 💦


Serum je pun zlatnih čestica i to zaista fenomenalno izgleda na koži, pogotovo ako ste uspeli da dobijete malo boje! ✨
Efekat zagrevanja nije prejak, sasvim je podnošljiv čak i nama sa osetljivom kožom, a tokom hladnijih dana čak i prija. Zagrevanje traje nekih 40ak minuta, s tim da se naravno smanjuje kako vreme odmiče.
Koža prilično brzo upija serum tako da ne morate da čekate predugo da se obučete. 👗
Formula je poput losiona za telo, ne lepi se i ne stvaraju se grumuljice ako nanesete malo više. 😁
Serum sam nanosila isključivo uveče, uz blagu masažu dok koža ne upije proizvod. 
Kada sam počela da koristim serum nisam maštala o čudu, želela sam dobro zatezanje kože, lepši izgled. I to sam i dobila. 
Celulit je i dalje tu. Ali on je tu bez obzira na proizvod koji koristite, jer je borba protiv celulita zaista složena i potrebno je vreme, fizička aktivnost, masaža, što čistija ishrana i voda naravno! 🥤


Uz svo moje nepoštovanje ovih zlatnih pravila, serum je uradio zaista dobar posao! 👍🏻
Noge izgledaju lepše, čvršće. Koža je glatka. Odličan instant efekat, ako niste voljni ili u mogućnosti da se dugoročno rešite celulita, ali opet želite lepši izgled. 👙
Do sada nisam koristila #evelinecosmetics anticelulit proizvode, ali sam čula samo pohvale i pohvalama se priključujem i ja nakon ovog proizvoda! 
Vredan je pažnje, neće vas razočarati ako se minimalno potrudite... 🔝


Da li ste koristile neke anticelulit proizvode, kakva su vam iskustva? 📝

Нема коментара:

Постави коментар