понедељак, 11. мај 2020.

Essence Bye Bye Panda Eyes maskara

Danas vam prenosim utiske o Essence Bye Bye Panda Eyes! maskari. 🐼 Kako je maskara osnovni deo svakog nesesera, verujem da će recenzija biti većini od koristi.
Panda maskara je deo novog Essence asortimana, pakovanje je glomazno, kvalitetno i čvrsto, sadrži čak 16ml! Cena maskare je 449din.


Formula je veganska i bez ulja. Maskara je namenjena volumenu i definiciji trepavica.
Čektica je predivna, obožavam ove klasične četkice sa puno češljića jer detaljno razdvoje trepavice a u isto vreme i svaku trepavicu lepo obaviju proizvodom. 


Formula maskare je lagana, dobro pigmentovana, jako lepo se nanosi, ne lepi trepavice i ne stvara grudvice. Maskara nije teška na očima i ne mrvi se i ne razmazuje tokom nošenja. Lako se uklanja micelarnom vodom, vlažnim maramicama... Predivna je! Nova omiljena drogerijska maskara (povoljna, pakovanje je ogromno!) prethodno sam se uvek vraćala rozoj Essence I Love Extreme, ona mi je na neki način postala klasika, sa njom sam uvek bila sigurna da nema greške. 🎀 Imam sreću da imam dobre trepavice, te mi ova maskara pruža sve što mi treba, ali ako imate nešto lošije trepavice, onda vam za večernju šminku (ili ako volite izgled veštačkih trepavica) ova maskara može biti slaba jer ne ostavlja debeli sloj na trepavicama već taman dovoljno da trepavice naglasi i izvuče najbolje iz njih.
U svakom slučaju imate moju preporuku da probate ovu maskaru, odličan odnos cene i kvaliteta. 👍🏻

Da li ste probale neku Essence maskaru? 📝

Нема коментара:

Постави коментар